دکتر محمدجعفر ایرانی: لزوم تکمیل زیرساخت ها برای عملکرد بهینه اداره مبارزه با پولشویی

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • دکتر محمدجعفر ایرانی: لزوم تکمیل زیرساخت ها برای عملکرد بهینه اداره مبارزه با پولشویی

دکتر محمدجعفر ایرانی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تغییرات و تحولات مدیریتی موجبات ایجاد انگیزه و نشاط سازمانی را فراهم می‌آورد، به ویژه در شبکه بانکی این روند وجود دارد که چرخش های مدیریتی در دوره های سه و چهار ساله به وقوع می پیوندد.
وی که در جلسه تکریم ومعارفه مدیران اداره کل مبارزه با پولشویی و مرکز آموزش بانک توسعه تعاون شرکت کرده بود افزود: تکمیل زیرساخت ها و سامانه ها برای انجام فرآیند هوشمند نظارتی جهت مبارزه با پولشویی ضروری بوده است و بانک در این زمینه اقدامات راهبردی را انجام می دهد.

گفتنی است آرمین معصومی مدیر جدید مرکز آموزش و پژوهش، دانش آموخته مدیریت استراتژیک دانشگاه شهید بهشتی پیش از این مدیر عامل شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون بوده است، وی همچنین مسئولیت های مدیریتی در شهرداری تهران و شورای شهر تهران نیز داشته است.

همچنین، رضا یزدانی فر مدیرجدید اداره کل مبارزه با پولشوئی، دارای کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک پیش از این معاون اداره کل سازمان و روش‌ها، مدیریت شعب استان قم و ریاست شعبه قم در بانک توسعه تعاون را نیز در کارنامه داشته است.
در این جلسه که با حضور معاونین و تعدادی از مدیران ستادی بانک برگزار شد کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل در امور استانها و بازاریابی به عنوان مدیر پیشین مرکز آموزش و پژوهش توضیحات کاملی درباره اقدامات مرکز طی پنج سال گذشته ارائه داد، همچنین محمد رضا فرخ رییس پیشین اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نیز گزارش تفصیلی از تدابیر و اقدامات این اداره کل طی سالهای اخیر مطرح نمود.

نظرات کاربران
  • پاسخ
    حمیدزاده
    ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۰

    با درود و احترام
    از تمامی تلاش‌های دلسوزانه شما سپاسگزارم
    از حسن تدبیر در انتخاب واعتماد محدد شما به جناب معصومی وهمچنین آقای یزدانی فر تشکر می کنم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.