دکتر ایرانی: شعب، قلب تپنده تحول در بانک توسعه تعاون‌اند

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در کارگاه مدیران ستادی و استانی تأکید کرد:
«شعب باید از حالت اجرایی صرف خارج شده و به سوپرمارکت‌های مالی و مشاوره‌ای تبدیل شوند؛ جایی که مشتری، شریک اصلی تحول است.»
دکترایرانی ضمن تشریح سیاستهای عملیاتی واستراتژی این دوره ازمدیریت گفت: درمسیرتحول وتوسعه شعب سنتی تنها مانعی برای دریافت وپرداخت نیستند بلکه پل واسط و تسهیلگر و روانساز بانکداری نوین درعصردیجیتال است
دکتر محمدجعفرایرانی عضوحقوقدان هیات مدیره افزود: فعالیتهای جاری بانک برحسب تقسیمات بانکهای پنچگانه ارائه شده توسط بانک مرکزی درقالب بانک جامع می گنجد که درصورت تحقق این قالب ازبانکداری عرصه ی خدمتگزاری با ذینفعان ومشتریان تحکیم واستمرار می یابد
ایرانی درپایان گفت: سرمایه انسانی، کاربر، یوزر یا عناوین مشابه در بانکداری دیجیتال برعکس برداشت برخی افراد کماکان از اهمیت بالایی در ناوبری وهدایتگری برخوردار است

نظرات کاربران
دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.