دکتر ایرانی: شعب، قلب تپنده تحول در بانک توسعه تعاوناند
عضو هیئتمدیره بانک توسعه تعاون در کارگاه مدیران ستادی و استانی تأکید کرد: «شعب باید از حالت اجرایی صرف خارج شده و به سوپرمارکتهای مالی و مشاورهای تبدیل شوند؛ جایی که مشتری، شریک اصلی تحول است.» دکترایرانی ضمن تشریح سیاستهای عملیاتی واستراتژی این دوره ازمدیریت گفت: درمسیرتحول وتوسعه شعب سنتی تنها مانعی برای دریافت وپرداخت نیستند بلکه پل واسط و تسهیلگر و روانساز بانکداری نوین درعصردیجیتال است دکتر محمدجعفرایرانی عضوحقوقدان هیات مدیره افزود: فعالیتهای جاری بانک برحسب تقسیمات بانکهای پنچگانه ارائه شده توسط بانک مرکزی درقالب بانک جامع می گنجد که درصورت تحقق این قالب ازبانکداری عرصه ی خدمتگزاری با ذینفعان ومشتریان تحکیم واستمرار می یابد ایرانی درپایان گفت: سرمایه انسانی، کاربر، یوزر یا عناوین مشابه در بانکداری دیجیتال برعکس برداشت برخی افراد کماکان از اهمیت بالایی در ناوبری وهدایتگری برخوردار است
نظرات کاربران