دکترمحمدجعفر ایرانی: با مردم برای مردم

دکتر محمدجعفر ایرانی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون باحضور در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر هدف از خدمت جلب رضای حق باشد باید اولویت اول خدمتگزاران در جمهوری اسلامی، خدمت به مردمی باشد که حقیقتا ولی نعمت ماهستند.

دکتر ایرانی افزود: جمهوری اسلامی شجره ی طیبه ای است که یادگار امام راحل و حاصل دهها هزار خون پاکی است که امروزه به امانت و ودیعه نزد ما می‌باشد.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود: معتقدم اگر بانک توسعه تعاون، در ارائه خدمات خود به جامعه هدف خصوصا بخش تعاون نظام اقتصادی کشور خود را جزیی از این مردم ساعی، خداجو، همراه و همگام با انقلاب، نظام و رهبری بداند شاهد توفیقات دوچندان و رضایت خلق و خالق خواهد بود .

دکتر ایرانی گفت: همانگونه که امام راحل(ره) در لدی الورود خویش به کشور در بهمن ۵۷ فرمودند: این مردم با من کار دارند و من هم با این مردم کار دارم، ما هم در باب مثال همین وضعیت را داریم مردم با ما کار دارند، حق دارند، ولی نعمت هستند و ما هم در مقابل تکالیف و حقی داریم.

ایرانی درپایان گفت: همکاران من در سطوح مختلف بانک خصوصا واحدهای صفی از نیروهای خدوم و در تراز قابل قبولی از خدمت با همین روش و منش هستند

نظرات کاربران
  • پاسخ
    ناشناس
    ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

    خداوند خیر دهدخاکیان افلاکی را

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.