دکتر محمدجعفر ایرانی : حرکت بانک توسعه تعاون در راستای رشد تولید

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • دکتر محمدجعفر ایرانی : حرکت بانک توسعه تعاون در راستای رشد تولید

با اختصاص بیش از ۳ هزار و سیصد میلیارد ریال اعتبار به طرح های تولیدی استان آذربایجان غربی در مسیر رشدتولید ومهار تورم حرکت می کنیم

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی:

دکتر محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره این بانک جهت بازدید از طرح های عمرانی و تولیدی به ارومیه سفر کرد.

دکتر محمد جعفر ایرانی در جلسه ای که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در محل استانداری این استان برگزار شد با بیان اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری و عمل به شعار سال ،

و با در نظر گرفتن اینکه بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی در سال گذشته توانست رتبه ایی برتر بین استان های کشور را کسب کند و همین امر موجب شد تا نگاه ویژه ای به این استان در سطح کلان بانک شکل گیرد .

دکتر ایرانی افزود:

دلیل سومین سفر خود  از شهریور ماه سال گذشته تا کنون به این استان را با توجه به منویات رهبری انقلاب در راستای مهار تورم و رشد تولید ، بازدید و اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل ، ایجاد و توسعه طرح های مهم تولیدی و اشتغالزایی استان و شهرستان ارومیه با مبلغی بالغ بر ۳ هزار و سیصد میلیارد ریال عنوان کرد .

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه با اشاره به اینکه برای مهار تورم و رشد تولید تسهیلات باید به سمت اقتصاد مولد سوق داده شود ، خاطرنشان کرد:

بانک توسعه تعاون در سال های گذشته توانسته است نقش موثری در اقتصاد کشور خصوصا تعاونیها،اشتغال روستایی،sme و طرحهای کوچک و زودبازده داشته باشد و انتظارات جامعه هدف را از جوان‌ترین بانک دولتی وتوسعه ایی کشور برآورده کند .

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه دولت در سال جدید تمام توان خود را جهت حمایت از تولید به کار گرفته است گفت:از حمایت های بانک توسعه تعاون از تولید واشتغال در استان قدردانی می کنم.

جواد کرمی افزود: شتاب دادن به اختصاص اعتبارات مصوب شده برای طرح ها و تنفیذ اختیارات بیشتر به استان جهت عمل به این مهم بایدمورد توجه وتاکید دستگاه‌ها خصوصا بانکها باشد .

در ادامه سفر یکروزه عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به شهرستان ارومیه و بازدید از واحد های اقتصادی استان ، از شرکت سیمان ارومیه ، شرکت تعاونی رعد الکتریک ، تصفیه خانه ارومیه بازدیدبعمل آورده و مصوباتی در خصوص نوسازی، تکمیل و توسعه این شرکت ها در دستور کار قرار داد .

دکتر ایرانی باحضور درشعبه ارومیه ضمن بررسی عملکرد،نسبت‌ها و دستاورد سال گذشته گفت:توسعه کیفی،طراحی محصول،تکریم مشتری،تحول گرایی و رونق اقتصاد تعاونی از مهمترین سرفصل‌های کاری باید باشد.

محمد جعفر ایرانی در ادامه با حضور در گلزار شهدا و مزار مبارز نستوه مرحوم حجت الاسلام حسنی با نثار فاتحه و گل به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

در این سفر احمد محمدی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون،درستی مدیرشعب استان،نصرتی راد معاون،نوجوان رییس حراست و…ایشان راهمراهی می کردند.

خاطر نشان می سازد این چهارمین سفر عضو هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون به استان آذربایجان غربی از تیرماه سال ۱۴۰۱ می باشد که نشان از ظرفیت های این استان و نگاه مثبت مدیران این بانک دولتی برای حمایت از تولید و اشتغال را به همراه داشته است .

نظرات کاربران
  • پاسخ
    جواد
    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

    بسیار عالی بود
    حتما با حضور سایر مدیران در شهرستانها شاهد پیشرفت و امیدواری در جامعه خواهیم بود

  • پاسخ
    فرزندشهید شرکتی
    ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵

    دکتر ایرانی عزیز
    از اینکه شما بعنوان یک نیروی توانمند،اخلاقمدار،ارزشی،متخصص،دلسوز و ازهمه مهمتر از همدردهای امثال من سکاندار بانک هستین برخودم می بالم

    زنده باشین

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.